මගේ අදහස්

පැහිල වැඩි තරුණයෙකුගේ හෙලුවෙන් වැනීම

පසුගිය කොටසින්...

"ඇයි ඔය දෙන්න වෙන් උනේ."
"එයා කාර් ඇක්සිඩන්ට් එකකින් නැති උනා."


අද එතැන් සිට....


මට තව දුරටත් කඳුලු නවත්තගෙන ඉන්න බැරි උනා. සොරොව්ව ඇරිය වගේ මම අඞනවා. අමිත් මොනා කරන්නද කියල හිතා ගන්න බැරුව බලාගෙන ඉන්නව. එයා අන්තිමට මගේ ලඟට ඇවිත් මාව බදා ගත්තා. මම අමිත්ගේ උරහිසේ ඔලුව තියාගෙන මගේ දුක යනකම් ඇඞුවා. අමිත් මගේ ඔලුව අතගගා හිටිය. සැරින් සැරේ මගේ නලල ඉඹ ඉඹ මගෙන් සමාව ඉල්ලුවා. ටික වෙලාවකින් මම ඇඞුම නැවැත්තුවා. දැන් මට ලැජ්ජයි. ඒ වගේම බයයි අමිත් මම මගේ ප‍රණ කොල්ල ගැන හිත හිත අඞපු එක ගැන මොනා හිතයිද කියල.

"අපි නිදා ගමුද"

අමිත් ඇහුවා. මම ඔලුව වනල නැගිට්ට. වැඩි කතා බහක් නැතුව අපි නිදාගත්ත. වෙන මුකුත් කරන්න තරම් මානසික ශක්තියක් මට ඉතුරු වෙලා නෑ. මට ඔක්කොමට වඩා දැන් බය අමිත්ට මාව එපා වෙයිද කියල. එයාට මාව තේරුම් ගන්න පුලුවන් වෙයිද ? මගේ අතීතය වර්තමානයේ හොල්මන් කරයිද ? වෙනද වගේම අමිත් මට තුරුලු උනා. ඒකෙන් හිතට පොඩි සැනසීමක් ලැබුන. ඇස් දෙක පියාගෙන නිදාගන්න උත්සාහ කලත් මට නින්ද යන්නෙ නම් නෑ. අමිත්ට නින්ද ගිහින්. එයා නින්දෙන්ම අනිත් පැත්තට හැරුනා. මම නැගිටල එලියට ගියා.

මම බ්ලැන්කට් එකකුත් අරං බැල්කනි එකට ගියා. බ්ලැන්කට් එකෙන් මාව ඔතාගෙන මම එතන තිබුන වේවැල් පුටුවෙ ගුලි ගැහුන. සාමාන්‍යයෙන් තරු පිරිල තියෙන අහසෙ එක තරුවක් වත් නෑ. අහසත් මූසල පාටයි. ටික වෙලාවකින් අමිත් ආව මාව හොයාගෙන.

"මොනාද මේ මහරෑ තනියම මෙතනට වෙලා කරන්නෙ ?"

"නින්ද යන්නෙ නෑ බබා."

"එන්න එහෙනම් මාත් එක්ක කතා කර කර ඉන්න තනියම මෙතනට වෙලා ඉන්න එපා."

මම නැගිටල අමිත්ගෙ පස්සෙන් ගියා. මම සෝෆා එකෙන් වාඩි උනා.

"මම තේ එකක් හදන්නද ?"

මම ඔලුව වැනුව. අමිත් විනාඩි 5න් තේ හදාගෙන ආව. මගේ අතට තේ එක දීල මගේ ලඟින් වාඩි උනා.

"මොකද්ද ඔයාට තියෙන ප්‍රශ්නෙ ? කෙවින්ද ?"

"ඒකත් එකක්"

"මොනාද අනිත් ඒව. මට කියන්න පුලුවන් ඒව නම් කියන්න. සමහර විට මට උදව් කරන්න පුලුවන් වෙයි."

මම තේ උගුරක් බීල අමිත් දිහා බැලුව. ඒ ඇස්දෙකේ තිබ්බෙ අවංකව මා ගැන ඇතිවෙච්ච හැඟීම් කියල මට තේරුම් ගන්න අපහසු උනේ නෑ. හරියන්න හරි වරදින්න හරි මේව එයත් එක්ක කතා කරල ඉවර කරගන්න ඕනෙ.

"අමිත් මම දන්නව අපි දෙන්න හම්බ වෙලා තාම ටික දවස යි කියල. ඒ උනත් ඔයාට මම කලිනුත් කිව්ව වගේ ඔයාගෙ ගැන මගේ තියෙන හැඟීම ගොඩක් ලොකු එකක්. මම හිතනවා ඔයත් මගේ ගැන එහෙමම හැඟීමකින් ඇති කියල. "

"අනිවාර්යෙන්ම. මගේ හිතේ ඔයා ගැන තියෙන්නෙ ලොකු කැමැත්තක්, ගෞරවයක්."

අමිත් උත්තර උන්න.

"මට බයයි මගේ අතීතය අපේ වර්තමානයට කරදරයක් වෙයිද කියල."

"ඒ කොහොමද ?"

"කෙවින් කියන්නෙ මගේ පලවෙනි ආදරේ. මම මැරෙන තුරාවට ඒක එහෙම තමා. ඒ උනත් එයා ආපහු එන්නෙ නෑනෙ. මම මගේ ජීවිතේ ඉස්සරහට යන්න ඕනෙ. නමුත් මට කෙවින්ව අමතක කරන්න බෑ. එය මගේ හදවතේ කොනක ඉන්නවා. මට බයයි ඒක ඔයාට ප්‍රශ්නයක් වෙයි කියල"

අමිත් කතාවක් නැතුව කල්පනා කරනව. මගෙ හදවත කඩා වැටුන. මේකද අමිත්ගෙයි මගෙයි සම්භන්ධයේ අවසානය ?

"බබා මොනා හරි කියන්න ප්ලීස්. කතා නැතුව ඉන්න එපා"

"ඔයා කෙවින්ට ආදරය කරන තරමින් භාගයක්වත් මට ආදරය කරනවනම් මම මේ ලෝකෙ ඉන්න වාසනාවන්තම මිනිහ කියල මම හිතා ගන්නම්."

මම අමිත්ව තද කරල බදා ගත්තා. අපි දෙන්නගෙම ඇස් වලින් කඳුලු බේරෙනවා.

"මම ආදරෙයි බබා. මම මගේ මල්ලි බබාට ගොඩක් ආදරෙයි."

"මමත් මගේ අයියට ආදරෙයි."

අපි දෙන්න දෙන්නගෙ කඳුලු පිහිදා ගෙන නිදා ගන්න ඇඳට ගියා.

පහුවදා උදෙත් වෙනදා විදියටම අපි නාල කාල එලියට බැස්ස. මම අමිත්ව හොස්පිටල් එකට දාල ඔෆීස් එකට ගියා. සුපුරුදු විදියට සුමුදු කඩාපාත් උනා. උදේ පාන්දර සුමුදු මට ලෙක්චර් එකක් දුන්නා වැඩ අතපසු කිරීම ස්ම්භන්ධයෙන්. මම ඉතින් ගොනා වගේ අහන් හිටිය. ඇත්තනෙ කතාව. මේ ටිකේ මම අමිත්ගෙ පස්සෙනෙ දිව්ව මිසක් වැඩක් කලේ නෑනෙ. මම සුමුදුට පොරොන්දු උනා අද 5 වෙනකං ඔෆීස් එකේ ඉන්නව කියල. සුමුදු හිනාවේගෙන යන්න ගියා. මම ඊලඟට නිමල්, අපේ ඩ්‍රයිවර්ට කතා කරල කිව්ව දවල්ට හොස්පිටල් එකට යන්න කියල. මම නිමල්ට අමිත්ගෙ නම්බර් එක දුන්න. අමිත්ට කතා කරල නිමල්ගෙ නම්බර් එක දුන්න.

මම සුමුදුට කතා කරල දිමුතුව එවන්න කිව්ව. එයා තමා අපේ සේල්ස් පැත්ත බලා ගත්තෙ.

"මොකද්ද දිමුතු මේ මැගසින් කතාව ?"

දිමුතු මට එයාගෙ අදහස් පැහැදිලි කරල විස්තර කලා. මිනිහ නිකම්ම නෙමේ ඇවිත් තියෙන්නෙ. හොඳට හොයල බලල විස්තර අරන් ඇවිත් තියෙන්නෙ.

"අපි හිතමු අපි මේක කරනව කියල. දිමුතුට පුලුවන්ද තියෙන වැඩ එක්ක මේකත් කරන්න ?"

"සර් මම දන්නව සර් අලුතින් marketing maneger post එකක් දාන්න යනව කියල. තව සේල්ස් වලට තුන් දෙනෙක් ගන්නව කියලත් මම දන්නව. එතකොට මට මෙච්චර වැඩ හිටින එකක් නෑ"

"සාගරයි මමයි කතා උනේ marketing manager post එකට දිමුතුට දෙන්න."

මිනිහගේ කට ඇරුන.

"ම...ම.... මට ?"

මම ඔලුව වැනුව.

"තැන්ක්යු සර්. මම මොනා කියනද කියල මම දන්නෙ නෑ. මගේ පෝස්ට් එක මොකක් උනත් මැගසින් එක කරන්න මම කැමතියි සර්. අපි ඉක්මනට පටන් ගත්තොත් අලුත් බිල්ඩින් එක ඕපන් කරන දවසට මේකත් ලෝන්ච් කරන්න පුලුවන්."

"මම අද හවස මගේ තීරණය කියන්නම්."

මම සුමුදු, චානක,සාගර එක්ක ඒගැන කතා කලා. හැම දෙනාගෙම අදහස උනේ ඒක හොඳ අදහසක් කියල. මම දිමුතුට කතා කරල ඕකේ එක දුන්න වැඩ පටන් ගන්න. අමිත් කතා කරල කිව්ව වාහනේ ආව කියල. මම පොරොන්දු උනා හවස එන්නම් කියල. දවස එහෙමම ගෙවිල ගියා. 4.30 ට විතර මම අමිත්ට කෝල් කලා.

"මල්ලි බබා මොනාද කරන්නෙ ?"

"ගෙදර ආවෙ ටිකකට කලින්. නර්සුත් ආව. මම මේ නිකන් ඉන්නවා කම්මැලියි."

"මම තව ටිකකින් මෙහෙන් එනවා."

"ඕකේ see you soon. love ya"

"love you too බබා"

1 අදහස්:

Where's the next episode? can't wait..

Post a Comment

කියන්න ඔබේ අදහස්. ඔබේ ඕනෑම කුණුහරපයක්, බලු බැණුමක් කිසි ප්‍රශ්නයක් නැතුව පල කරනවා.

කියවන්න අමාරුද ? get Sinhala

කියවන්න අමාරුද ? get Sinhala
Get Sinhala

මා ගැන

මම පොඩ්ඩා. නම පොඩ්ඩා උනාට මට වයස 25ක් වෙනවා. මම සමාජ මතවාද වලට එකඟ නොවෙන, විප්ලවකාරී නූතන මතධාරියෙක්. බ්ලොග්කරණයට මම ආගන්තුකයෙක් නෙමෙයි. ඒ උනාට සිංහලෙන් ලියන්නේ පලමු වතාවට.

පාඨකයෝ