මගේ අදහස්

පැහිල වැඩි තරුණයෙකුගේ හෙලුවෙන් වැනීම

පසුගිය කොටසින්...

ඒත් එක්කම ගෙදර බෙල් එකත් වැදුනා. pizza වෙන්න ඇති කියල හිතල මං ගියා ගේට්ටුව ගාවට ඒක බලන්න. ලොකු ගේට්ටුව අරින්නෙ නැතුව මම පැති දොර ඇරියා.
"සයුරු අය්යෙ....."
"නිසල් මල්ලි........"


අද එතැන් සිට....

මම තක්බීර් වෙලා බලන් හිටියා. වැඩේ පටන් ගන්නත් කලින්ම මාට්ටු. අපි තොප්පි හැදුවොත් ලමයි ඉපදෙයි ඔලු නැතුව. එතකොටම අමිතුත් ආවා.

"මිස්ටර් සයුරු ?" pizza එක දැනුයි එන්නේ.

මම ඒකට සල්ලි ගෙවන්න එලියට ගියා. නිසල් අමිත් එක්ක ගේ ඇතුලට යනව මම දැක්ක.

වැඩේ කරගෙන මම ඇතුලට ගියා. දෙන්නම වාඩි වෙලා කතාවක් නැතුව ඉන්නවා. මටම මොනා හරි කරන්න වෙයි.

"නිසල් මම කියන්නම් මොකද උනේ කියල"

මම එයාට කිව්වා මට අමිත්ව "අහම්බෙන්" හම්බ වෙලා ලිෆ්ට් එකක් දුන්නා. ඊට පස්සෙ අමිත් තනියෙන් ඉන්නෙ රෑට කියල දැන ගත්ත නිසා මම තනියට ඉන්න හිතුවා කියල. නිසල් ඔලුව වනල ඒක පිලිගත්තා වගේ හිටිය. ගෙනාපු pizza එක අපි තුන්දෙනාම කාල ටික වෙලාවක් කතා කර ඉඳල නිසල් ගියා. මම දන්නව මිනිහ මගේ කතාව විශ්වාස කලේ නෑ කියල. පස්සෙ වෙලාවක ඇත්ත සිද්ධිය කියනවා. නිසල් මං ගැන හැම දේම දන්නවා. මේක හංගල තේරුමක් නෑ.

"මල්ලි මට මාවම ගඳ ගහනව දැනෙනවා දැන්නම්. නාන්න ඕනේ. "

"යං එහෙනම් උඩට. මාත් නාන්න ඕනේ"

"කව්ද ඉස්සෙල්ල යන්නෙ ?"

"අය්ය යන්න ඉස්සෙල්ල. මම තුවායක් දාල ඇති."

මම හොඳට නාගත්තා. තව ටික වෙලාවකින් වැඩිපුර පාවිච්චි වෙයි කියල හිතෙන ශරීර අංගෝපාංග වැඩිපුර හොඳට හෝද ගත්ත. මම නාල තුවායත් ඇඳන් එලියට එනකොට මට අඳින්න සරමකුයි, ටී ෂර්ට් එකකුයි ඇඳ උද දාල තිබ්බ. මම ඒක ඇඳගෙන ගියා අමිත් කොහෙද කියල බලන්න. එයා පහල ටීවී බලනවා.

"මල්ලි මම හරි. ඔයා යන්න"

එයා හිටපු තැනින්ම මමත් වාඩි වෙලා ටීවී බැලුවා. විනාදි දහයකින් විතර අමිත් ආවා පල්ලෙහාට. එයත් සරමකුයි ටීෂර්ට් එකකුයි ඇඳල හිටියෙ. එයා කලින් විදියටම මගේ ලඟින් වාඩි වෙලා මගේ ඇඟට හේත්තු උනා.

"අයියේ.... අපි නිදාගන්න යමුද ?"

සැඟවුනු ආරාධනය තේරුම් ගන්න බැරිතරම් මෝඩයෙක් නෙමේ මම. කට කොනේ වල් හිනාවත් එක්ක මම අමිත් එක්ක එයාගේ කාමරයට ගියා. මම ඇඳට ගියා. අමිත් අනිත් පැත්තෙන් ඇඳට ඇවිත් ලයිට් ඕෆ් කලා. බාත්රූම් එකේ බාගෙට අඩවල් කරපු දොරෙන් එලිය එනවා. මම අමිත්ගෙ ඇඟ උඩින් මගේ අත දැම්මා. අමිත් මගේ පැත්තට හැරිල මට තුරුල් උනා. එයාගෙ හුස්ම එන්න එන්න වේගවත් වෙන බව මගේ බෙල්ලට වැදෙන උණුසු හුස්මෙන් මට දැනෙනවා. මම මගේ ඔලුව පස්සට කරල අමිත් දිහා බැලුවා. එයා ඇස් දෙක පියාගෙන. මම හිමින්ම මගේ මූණ එයාගෙ මූණට ලං කලා. ඇස් දෙක පියාගෙන හිටියත් ඉවෙන් වගේ මම කරන දේ තේරුම් ගත්තු එයා මාව කිස් කලා. එතනින් එහාට වෙච්ච් දේවල් හීනයක් වගේ. මම ගනන් කරන්න බැරි තරමේ කොල්ලො එක්ක ඉඳල තියෙනවා. ඒ උනාට මේ වගේ නම් දැනිලා නෑ මෙච්චර කාලෙකට.


නිදාගන්න ඇඳට ගියේ 9 ට විතර උනාට ඇත්තටම අපි නිදාගත්තෙ 11 ට විතර. අමිත්ව මගේ පපුවට තුරුලු කරගෙන ඉන්නකොට මට දැනුනෙ මුලු ලෝකෙම මගෙ අත් දෙකට ඇවිත් කියල. ඒත් අනාගතේ මොනා වෙයිද කියල බයකුත් තියෙනවා. මට කොයි වෙලාවෙ නින්ද ගියාද කියල ම්ං දන්නෙ නෑ

4 අදහස්:

apooo hodatama madi, api nam 9 ta patan gaththama pandara 2 withara wenakan innawa, ubala denmama hathi wetichcha gay couple ekak wage ne.

අනේ අය්යෙ හැම දෙනාම ඉතිං ඔයා වගේ සුපර් බඩු නෙමේනෙ.

hiks

9 to 11 .. 2 hours? madi thama

Post a Comment

කියන්න ඔබේ අදහස්. ඔබේ ඕනෑම කුණුහරපයක්, බලු බැණුමක් කිසි ප්‍රශ්නයක් නැතුව පල කරනවා.

කියවන්න අමාරුද ? get Sinhala

කියවන්න අමාරුද ? get Sinhala
Get Sinhala

මා ගැන

මම පොඩ්ඩා. නම පොඩ්ඩා උනාට මට වයස 25ක් වෙනවා. මම සමාජ මතවාද වලට එකඟ නොවෙන, විප්ලවකාරී නූතන මතධාරියෙක්. බ්ලොග්කරණයට මම ආගන්තුකයෙක් නෙමෙයි. ඒ උනාට සිංහලෙන් ලියන්නේ පලමු වතාවට.

පාඨකයෝ