මගේ අදහස්

පැහිල වැඩි තරුණයෙකුගේ හෙලුවෙන් වැනීම

පසුගිය කොටසින්..........

අපි වගේ කොලුකාර කොල්ලන්ට තියෙනවා අමුතු හැකියාවක්. ඒකට කියන්නේ ගේඩාර් කියල. ඒකෙන් අපිට පුලුවන් කෙනෙක් gay ද , straight ද කියල අඳුන ගන්න. මම ඉතින් මගේ ගේඩාර් එක ස්ටාර්ට් කලා. මගේ දැනුමෙ හැටියටනම් මිනිහ gay වෙන්න ඔනේ.

අද එතැන් සිට
===================================
මම ඉතිං හොරෙං එයා දිහා බලනවා. එය මං දිහ බලනකොට මම අහක බලනව. සමහර වෙලාවට මං එයා දිහා බලනකොට එයා මා දිහා බලං ඉඳලා අහක බලා ගන්නවා. මට දැන් සහතිකයි මිනිහ කැමතියි කියලා. ඒ උනත් කොහොමද මම කතා කරන්නේ අනිත් අයට සැක නොහිතෙන විදිහට ? කෝකටත් කියල්ල මම ෆෝන් නම්බර් එක කොල කෑල්ලක ලියලා තියා ගත්ත අවස්ථාවක් ආවොත් දෙන්න.

"සයුරු අය්යේ, අම්මා කතා කරනවා....." මොන මගුලක්ද මන්දා ?

"මොකද දන්නෑ ?"

"පාන් කපන්න"

නොදකින් කපපන් මගේ බෙල්ල. එකත් මේ වෙලාවෙම කරන්න ඔනෙද ?

මම ඉතිං හිතෙන් බැන බැන පහලට ගියා. පාන් කැපීම සම්භන්දයෙන් මගේ සහජ දක්ෂතාවය ගැන මට මාර පසුතැවිල්ලක් ඇති උනා. පාන් ඔක්කොම කපල ඉවර වෙලා ආපහු උඩට යනකොට අනේ මගේ කුමාරය ෂර්ට් එකත් ගලවල දපල නිදි. මුනින් අතට හැරිල හිතපු නිසා පිට විතරයි පේන්නේ. අපරාදෙ. පැයක් විතර අනිත් පැත්තට හැරෙයි කියල බලන් ඉඳල බැරිම තැන මම ගියා යන්න.

ඔන්න ඉතින් කටිනෙ ගෙනියන්න වෙලාවත් ලං වෙනවා. මමයි, නිසල මල්ලියි ගිය නිදි අයව ඇහැරවන්න.
කොල්ලො 10-12 විතර නිදි. අපි ඉතිං ඔක්කොමව ඇහැරෙව්වා. එකා එකා ගිය පහලට මගෙ කුමාරය විතරක් ඇඳේ වාඩි වෙලා ඉන්නවා. නිසලත් ගියා පහලට. මමයි එයයි විතරයි තනියම කාමරේ.

"යං මල්ලි පහලට" මම එයාගෙ උරහිසට අත තියලා කිව්වා.

"මම තව ටිකකින් එන්නම්. පොඩි ප්‍රශ්නයක්." එහෙම කියල එයා ලැජ්ජාවෙන් බිම බලා ගත්ත.

එයාගෙ පොඩි ප්‍රශ්නෙ මොකද්ද කියන එක මට මාර ප්‍රශ්නයක් උනා. අඩේ මං දන්නවා මොකද්ද කියලා. උදේ නැගිට්ට ගමන් ඕනම පිරිමියෙකුට ඒ ප්‍රශ්නෙ තියෙනවා. මගේ කට කොනකට හිනාවක් නැගුනෙ නිරායසයෙන්. මම ඉතින් එයාට කියා දුන්නා මේ වගෙ අවස්ථා වලදී එම අපහසුතාවය සඟවා ගත හැකි විධි. ඔය හුටපට අස්සෙ මම දුන්නා එයාට මගේ ෆොන් නම්බර් එකත්. එයා වටපිට බලලා ඒක අරං පර්ස් එකේ දා ගත්තා පහලට යන ගමන්.

පලවෙනි පියවර සාර්ථකයි. දැන් ඉතිං කෝල් එකක් එනකං බලං ඉන්න වෙනවා.

1 අදහස්:

Congratulations!!

Post a Comment

කියන්න ඔබේ අදහස්. ඔබේ ඕනෑම කුණුහරපයක්, බලු බැණුමක් කිසි ප්‍රශ්නයක් නැතුව පල කරනවා.

කියවන්න අමාරුද ? get Sinhala

කියවන්න අමාරුද ? get Sinhala
Get Sinhala

මා ගැන

මම පොඩ්ඩා. නම පොඩ්ඩා උනාට මට වයස 25ක් වෙනවා. මම සමාජ මතවාද වලට එකඟ නොවෙන, විප්ලවකාරී නූතන මතධාරියෙක්. බ්ලොග්කරණයට මම ආගන්තුකයෙක් නෙමෙයි. ඒ උනාට සිංහලෙන් ලියන්නේ පලමු වතාවට.

පාඨකයෝ