මගේ අදහස්

පැහිල වැඩි තරුණයෙකුගේ හෙලුවෙන් වැනීම

පසුගිය කොටසින්...

"මම තව ටිකකින් මෙහෙන් එනවා."

"ඕකේ see you soon. love ya"

"love you too බබා"


අද එතැන් සිට....

6 විතර වෙනකොට මට අමිත්ලගේ ගෙදර යන්න පුලුවන් උනා. අංකල් ආන්ටි දෙන්නම සාලෙ වාඩි වෙලා ඉන්නව. මම ගෙනාපු චොකලට් එක ඒගොල්ලන්ට පේන්නෙ නැති වෙන්න අමිත්ට දුන්න.

"අද කරදරයක් උනේ නෑ නේද අංකල් ?"

"නෑ පුතා. කිසි ප්‍රශ්නයක් නෑ. පුතාගෙ පිහිටෙන් ඔක්කොම හරි."

අංකල් හිනා වෙවී කිව්වා. මට ලැජ්ජ හිතුනා.

"අයිය තේ බොමුද ?"

"ඒක තීරණය කරන්න වෙන්නෙ කව්ද හදන්නෙ කියන එක උඩ. ඔයා හදනවනම් එපා." මම හිනා වෙවී කිව්ව.

"මෙච්චර දවස් මම හදපුවා නෙමේද බිව්වෙ ?" අමිත් කිව්වෙ මගේ උරහිසට හොඳ පන්ච් එකක් දීල.

"හා ඉතින් බොමු එහෙනම්. කල කරුම ගෙවන්නත් එපාය"

අංකලුයි ආන්ටියි හිනාවීගෙන බලන් ඉන්නව. අමිත් ගියා තේ හදන්න.

"පුතා දැන් අමිතුයි පුතායි අතර මොකද්ද වෙන්නෙ ?"

බුදු අම්මො. මොනාද මේ කනට ගහන්න වගේ අහන්නෙ. මගේ මයිල් කෙලින් උනා. කටේ කෙල හිඳුනා.

"අමිත් මොනාද කිව්වෙ ?"

මම ප්‍රශ්නෙ අනිත් පැත්තට හැරෙව්ව.

"පුතා බය වෙන්න දෙයක් නෑ. අපි බොහොම විවෘත අදහස් තියෙන අය. ඒ උනාට යමක් කෙරෙන්න ඕන පිලිවෙලක් තියෙනව නෙ. අපි කැමති උනත් අකමැති උනත් මේව නවත්තන්න බැරි බව අපි දන්නවා. ඒ නිසා අපි කැමතියි අපේ දරුවාව පුලුවන් තරමින් ආරක්ෂා කරන්න. මම දන්නව, දැකල තියෙනව මේ වගේ සම්භන්ධකම් වැඩි දුර යන්නෙ නෑ ගොඩක් වෙලාවට. ගොඩක් වෙලාවට මේව පදනම් වෙන්නෙ ශාරීරික අවශ්‍යතා මත. මට දැනගන්න ඕනෙ ඔය දෙන්නගෙ තියෙන්නෙ කොයි වගේ සම්භන්ධයක්ද කියල ?"

මම ටික වෙලාවක් කතා නොකර බිම බලාගෙන හිටියා. කොයි විදිහටද මම ඒකට උත්තර දෙන්නෙ.

"අංකල් වටේ යන්නෙ නැතුව කෙලින්ම අහපු නිසා මමත් කෙලින්ම උත්තර දෙන්නම්. මේ සම්භන්දෙ කොයි විදියට කෙලවර වෙයිද කියල මම තාම දන්නෙ නෑ. අපි දෙන්න දැන අඳුනගෙන තාම දවස් කීපයයි. ඒ උනත් මම එකක් කියන්නම් අංකල්, මේක ශාරීරික අවශ්‍යතා පිරිමහගන්න පටන් ගත්තු එකක්නම් නෙමෙයි."

"alright fair enough" අංකල් කිව්ව.

අමිත් එතකොටම තේ අරගෙන ආව. කට්ටියටම තේ දීල අමිත් මම වාඩි වෙලා හිටිය සෝෆා එකේම අනිත් පැත්තෙන් වාඩි උනා. කට්ටියගෙ මූණු දැක්කම අමිත්ට තේරෙන්න ඇති මොකක් හරි බරපතල දෙයක් කතා වෙන්න ඇති කියල. එයා මාරුවෙන් මාරුවට අපි තුන් දෙනාගෙම මූණු බැලුවා. වාතාවරණය වෙනස් කරන්න ඕනෙ නිසා මම කතාව පටන් ගත්තා.

"ආන්ටිගෙන් මම පොදි ප්‍රශ්නයක් අහන්න හිටියෙ...."

"house and garden වගේ මැගසින් එකක් පටන් ගන්න අපේ අදහසක් තියෙනවා. ආන්ටි මොකද ඒ ගැන කියන්නෙ ? market එකක් තියෙයිද් ?"

"අනිවාර්යෙන්ම. ඒ උනත් ඒක තීරණය වෙන්නෙ මැගසින් එකේ කොලිටි එක අනුව තමා. මීට අවුරුද්දකට විතර කලින් කට්ටියක් පටන් ගත්තා ඒ උනාට issues 2-3 කට වඩා කරගෙන ගියේ නෑ."

"අපි හිතාගෙන ඉන්නෙ අලුත් බිල්ඩින් එක ඕපන් කරන දවසට ඒකත් එලියට දාන්න පුලුවන් වෙයි කියල."

"කවද්ද ඒ ?"

"ජනවාරි 5"

"හරියටම තව මාස දෙකයි නේද ? ගොඩක් ඉක්මන් කරන්න වෙයි. ඕනනම් අමිත්ටත් පුලුවන්නෙ උදව් කරන්න."

"අමිත්"

"එයාලගෙ ඉස්කෝලෙ මැගසින් එකේ එඩිටර් වෙලා හිටියෙ එයා තමා. අනික එයාට මේ ෆීල්ඩ් එක ගැන හොඳ දැනුමක් තියෙනවා. නිකන් ගෙදරට වෙලානෙ ඉන්නෙ. "

"අමිත් මොකෝ කියන්නෙ ?"

"මම කැමතියි. ට්‍රයි කරල බලමු"

තව ටික වෙලාවක් කතා කර කර ඉඳල මම යන්න කියල නැගිට්ට.

"අංකල් ආන්ටි මම ගිහිල්ල එන්නම් එහෙනම්."

අමිතුත් මාත් එක්ක එලියට ආව.

"අපි දෙන්න වෙන වෙනම නිදා ගන්න පලවෙනි දවස අද"

අමිත් මට තුරුලු වෙලා කිව්ව. මම මුකුත් නොකියා අමිත්ගේ නලල කිස් කලා.

"මොනා කරන්නද බබා. ඔහොම තමයි ඉතිං"

"අනේ අපිට ආපහු කවදද පහුගිය දවස් තුන වගේ කාලයක් එන්නෙ ?"

"මම දන්නෙ නෑ බබා. ඒකට උත්තරයක් දෙන්න මට බෑ. අපි මොනා හරි කරල ක්‍රමයක් හදාගමු. "

මම අමිත්ගෙන් සමු අරන් ආවෙ පුලුවන් කමකට නම් නෙමෙයි. මොනා කරන්නද ? මට හරි පාලුවක් දැනෙනවා. ඊයෙ මගේ කෑල්ලෙ මාත් එක්ක හිටියා. අද මහ අමුතු පාලුවකින් මුලු ගේම පිරිල. මම අල්මාරිය ඇරල අමිත් ඊයෙ ඇඳපු ඇඳුම් එලියට ගත්තා. ඒවයේ තාම අමිත්ගේ සුවඳ තියෙනවා. අම්ම කෑම කන්න කතා කරනකම්ම මම ඒ ඇඳුම් තුරුලු කරන් හිටියා. කෑම කාල ආවම මම දැක්ක අමිත්ගෙන් මිස් කෝල් එකක් තියෙනවා. මම අමිත්ට කෝල් එකක් ගත්තා.

"සොරි බබා මම පහල හිටියෙ කෑම කෑව. මල්ලි කෑවද ?"

"ඔව්. මට පාලුයි අය්යෙ."

"මටත් පාලුයි බබා."

ටික වෙලාවක් කතා කරල අපි අදට ගුඩ් නයිට් කිව්ව. ඒ උනාට මට හරි මොකද්ද වගේ. මොනා හරි අඩුයි වගේ. මට අදහසක් ආව. ගියා මල්ලිගෙ කාමරේට.

"මල්ලි, තමුසෙගෙ බය්ක් එකේ යතුර දෙනවකො පොඩි ගමනක් යන්න"

"කොහෙ යන්නද මේ මහ රෑ.?"

"පොඩි ගමනක්. දෙනවකො යතුර හරස් ප්‍රශ්න අහන්නෙ නැතුව."

මම රූං ගාල ඉගිලුනා අමිත්ලගේ ගෙදර. ගෙට චුට්ටක් මෙහායින් නවත්තල මම අමිත්ට කෝල් එකක් දුන්න.

"බබා නිදිද ?"

"තාම නෑ"

"මට ඔයාව බලන්න ඕනෙ මේ දැන්"

"ඒක කොහොමද කරන්නෙ?"

"මම ඕගොල්ලන්ගෙ ගේ ලඟ ඉන්නෙ. ගේට්ටුව ගාවට එන්න පුලුවන්ද ?"

මම ගේට්ටුව ගාවට ගියා. අමිත් ඇවිත් ගේට්ටුව ඇරල මාව ඇතුලට ගත්තා.

"අම්මයි තාත්තයි නිදිද ?"

"හොඳටම නිදි. බෙහෙත් වලට නින්ද යනවනෙ. යං උඩට. අද මෙහෙ නිදා ගන්න. පාන්දරම හිමින් සීරුවෙ මාරුවෙන්න පුලුවන්. "

හොරෙන් ලව් කරනකොට තියෙන්නෙ මාර ආතල් එකක්. මම මල්ලිට කෝල් එකක් ගත්තා.

"මේ මම අද ‍රෑට එන්නෙ නෑ"

"තමුසෙ මොන නාඩගමක් නටන්න ලෑස්ති වෙනවද කියල මම දන්නෙ නෑ"

අමිත් මගේ අතින් ඇදගෙන උඩට ගෙනිච්චා. කරන වැඩ ඔක්කොම වැඩි සද්ද නැතුව තමා කරන්න උනේ. කටින් සද්දෙ පිටවෙනකොට කොට්ටයක් හපාගෙන ඒක නවත්ත ගත්තා.

3 අදහස්:

කතාව සෑහෙන්න දුරදිග ගිහින් නේ..

හොදයි ..හොදයි...දිගටම ලියන්න ;-)

Kathawa iwarada? dan dawas keeyak wenawada haawak huwak nathuwa? mekath anith kathandara wage maga nawathina paatayi.

@sagara

අනේ නෑ. මග නවතිනෙ නෑ. නමුත් මගේ නිවාඩුව ඉවර නිසා ඉස්සර වගේ දවසට එකක් දාන්න බෑ. සතියට එකක් තමා දාන්න වෙන්නෙ.

Post a Comment

කියන්න ඔබේ අදහස්. ඔබේ ඕනෑම කුණුහරපයක්, බලු බැණුමක් කිසි ප්‍රශ්නයක් නැතුව පල කරනවා.

කියවන්න අමාරුද ? get Sinhala

කියවන්න අමාරුද ? get Sinhala
Get Sinhala

මා ගැන

මම පොඩ්ඩා. නම පොඩ්ඩා උනාට මට වයස 25ක් වෙනවා. මම සමාජ මතවාද වලට එකඟ නොවෙන, විප්ලවකාරී නූතන මතධාරියෙක්. බ්ලොග්කරණයට මම ආගන්තුකයෙක් නෙමෙයි. ඒ උනාට සිංහලෙන් ලියන්නේ පලමු වතාවට.

පාඨකයෝ